Nadamo se da ste zadovoljni svakom vašom kupnjom ili uslugom. Međutim, ako postoji nešto s čime niste zadovoljni, kontaktirajte našu Službu za korisnike kako bismo se ispravili. 

 

Upotrijebite naš kontaktni obrazac za podnošenje pritužbe i provjerite svoju e-poštu za sve obavijesti. Ako želite dodati daljnje informacije o svojoj pritužbi, možete odgovoriti na e-poruku. 

 

Moguće je da će vas član naše Korisničke službe kontaktirati ako trebamo više informacija. Bit ćemo u kontaktu kako bismo vas obavijestili o ishodu pritužbe i sljedećim koracima. 

 

Evo nekoliko često postavljanih pitanja: 

 

Problemi s dostavom

 

Moja pošiljka/proizvod je oštećen

Je li moja pošiljka izgubljena?

Nisam primio svoju pošiljku, iako je status praćenja "isporučeno"

Dio moje narudžbe nedostaje 

Primio sam pogrešnu robu ili više artikala nego što sam naručio

Primio sam narudžbu drugog kupca

 

Problemi s proizvodima

 

Proizvod nije prema očekivanjima

Moj ljubimac ne voli određenu hranu

Proizvod je prestao raditi

Dobavljač povlači hranu koju koristim