Ponekad isporuke kasne iz razloga koji su izvan naše kontrole. Ako smatrate da se vaša pošiljka trebala do sada isporučiti, molimo provjerite status dostave pomoću veze u e-poruci za otpremu paketa ili idite na web stranicu dostavne službe i unesite ID za praćenje. 

 

Ako status usluge praćenja pokazuje nepotpunu ili netočnu adresu, trebali biste direktno kontaktirati dostavnu službu kako biste riješili problem.

 

Ako je praćenje zaustavljeno i nije ažurirano nekoliko dana ili ako vam je potrebna dodatna pomoć, obratite se Službi za korisnike.

 

Da bismo Vam što brže pomogli molimo pripremite:

 

• broj narudžbe i  ID za praćenje/broj kupca

• razlog vašeg zahtjeva 

• tražite li povrat novca ili zamjenu ako se pokaže da je vaša pošiljka izgubljena

 

Kontaktirat ćemo dostavnu službu kako bismo započeli proces pronalaženja pošiljke te vas obavijestili što je prije moguće.