Ako ste primili oštećenu pošiljku ili proizvod, molimo kontaktirajte našu Službu za korisnike. Da bismo Vam što brže pomogli molimo pripremite: • br...
Ponekad isporuke kasne iz razloga koji su izvan naše kontrole. Ako smatrate da se vaša pošiljka trebala do sada isporučiti, molimo provjerite status dostave...
Ako ne možete pronaći svoju pošiljku, a niste bili obaviješteni da je bila ostavljena na određenom sigurnom mjestu ili kod vašeg susjeda, molimo kontaktiraj...
Ako niste primili svu naručenu robu, molimo prvo provjerite vrši li se dostava u nekoliko paketa. Ovu informaciju ćete pronaći u obavijesti o otpremi paketa...
Ako ste primili pogrešnu robu ili pogrešnu količinu naručenog artikla, molimo kontaktirajte našu Službu za korisnike. Da bismo vam što brže pomogli moli...
Ako ste primili paket namijenjen drugom kupcu, kontaktirajte našu Službu za korisnike.