Logo
  • Narudžbe 
  • Dostava
  • Proizvodi
  • Povrati i reklamacije
  • Korisnički račun
  • Kupnja u zooplusu
  • Kontaktirajte nas
Naslovnica Dostava

Problemi s dostavom

Moja pošiljka/proizvod je oštećen

Ako ste primili oštećenu pošiljku ili proizvod, molimo kontaktirajte našu Službu za korisnike.   Da bismo Vam što brže pomogli molimo pripremite:   • br...

Je li moja pošiljka izgubljena?

Ponekad isporuke kasne iz razloga koji su izvan naše kontrole. Ako smatrate da se vaša pošiljka trebala do sada isporučiti, molimo provjerite status dostave...

Nisam primio svoju pošiljku, iako je status praćenja "isporučeno"

Ako ne možete pronaći svoju pošiljku, a niste bili obaviješteni da je bila ostavljena na određenom sigurnom mjestu ili kod vašeg susjeda, molimo kontaktiraj...

Dio moje narudžbe nedostaje

Ako niste primili svu naručenu robu, molimo prvo provjerite vrši li se dostava u nekoliko paketa. Ovu informaciju ćete pronaći u obavijesti o otpremi paketa...

Primio sam pogrešnu robu

Ako ste primili pogrešnu robu ili pogrešnu količinu naručenog artikla, molimo kontaktirajte našu Službu za korisnike.   Da bismo vam što brže pomogli moli...

Primio sam narudžbu drugog kupca

Ako ste primili paket namijenjen drugom kupcu, kontaktirajte našu Službu za korisnike.