Poruke o pogreškama mogu se pojaviti iz raznih razloga.

 

Ako dobijete pogrešku na našoj web stranici, možete pokušati sljedeće korake:

 

• Ponovno učitajte stranicu ili ponovno pokrenite preglednik • Odjavite se i ponovno prijavite na "Moj zooplus" račun 

• Izbrišite predmemoriju preglednika i kolačiće 

• Koristite drugi preglednik ili drugi uređaj, ako je moguće

 

Ako ove radnje ne riješe pogrešku, pomozite nam i pošaljite nam snimku zaslona poruke o pogrešci i sve detalje o tome kada se pogreška dogodila, koju ste stranicu posjećivali i što ste pokušavali učiniti kada ste primili poruku. 

 

Također, potrebni su nam sljedeći podaci: 

 

• vaš operacijski sustav (Windows, iOS, itd.), uključujući broj verzije 

• koji preglednik koristite i broj verzije 

 

Molimo za daljnju pomoć kontaktirajte našu Službu za korisnike.