Cilj nam je obraditi i poslati sve narudžbe što je brže moguće. Narudžbe poslane s odabranim bilo kojim drugim načinom plaćanja osim bankovnim prijenosom prosljeđuju se na obradu u naše skladište gotovo odmah, nakon što se potvrdi plaćanje. Čak i preko vikenda! Stoga, nikakve izmjene vaše narudžbe nisu moguće, čak i ako još nije poslana. 

 

Molimo kontaktirajte našu Službu za korisnike kako biste saznali je li moguće otkazivanje narudžbe. Dat ćemo sve od sebe da pomognemo, međutim, otkazivanje u toj fazi se ne može jamčiti. 

 

Ako postoji pogreška u vašoj adresi za dostavu, možda ćete moći preusmjeriti dostavu na drugu adresu putem web stranice dostavne službe, kada je paket na putu. 

 

Ako ste koristili način plaćanja unaprijed, a još niste autorizirali plaćanje, obično možemo izvršiti neke prilagodbe vaše narudžbe. Molimo kontaktirajte našu Službu za korisnike kako biste saznali mogu li se detalji vaše narudžbe promijeniti. 

 

 

Nakon što je vaša narudžba poslana, ne možemo prilagoditi ili promijeniti sljedeće: 

 

• Retroaktivno primijeniti kupon kod 

• Dodati ili ukloniti artikl iz Trgovine nagrada 

• Promijeniti adresu za naplatu