Postoji mnogo razloga zašto plaćanje kreditnom/debitnom karticom može može biti bezuspješno, evo nekih uobičajenih: 

 

• Upisali ste netočan broj kreditne kartice, datum isteka ili CVV kod 

• Vaša kartica je odbijena zbog nedovoljnih sredstava 

• Vaša je kartica dosegnula najveći dopušteni broj terećenja u određenom razdoblju 

 

Ako plaćanje kreditnom/debitnom karticom ne uspije, vaša će narudžba biti kreirana, stavljena na čekanje 7 dana i zatim automatski otkazana ako uplata nije primljena. 

 

Provjerite podatke svoje kartice i zatim ponovno pokušajte izvršiti plaćanje istom karticom ili dodajte novu karticu. 

 

Opcija ponovnog pokušaja plaćanja pojavit će se u roku od nekoliko minuta na "Moj zooplus" računu u kartici "Moje narudžbe". Kako biste vidjeli tu opciju, prvo kliknite Detalji narudžbe. Također, poslat vam ćemo e-poštom podsjetnik za plaćanje s vezom za ponovni pokušaj plaćanja.