Mogu li otkazati svoju narudžbu?

 

Cilj nam je obraditi i poslati sve narudžbe što je brže moguće. Narudžbe s odabranim bilo kojim drugim načinom plaćanja osim bankovnog prijenosa prosljeđuju se u naše skladište na obradu gotovo odmah, nakon što je plaćanje potvrđeno. Čak i preko vikenda!

 

Međutim, ako trebate otkazati narudžbu, to možete učiniti na svom "Moj zooplus" korisničkom računu, ovisno o statusu Vaše narudžbe.

 

Unutar “Moj zooplus” korisničkog računa otvorite karticu “Moje narudžbe”. Pronađite narudžbu koju želite otkazati, kliknite „Detalji narudžbe” i “Otkaži narudžbu”. Odaberite razlog otkazivanja i kliknite „Otkaži narudžbu”. Po otkazivanju narudžbe primit ćete skočnu poruku s potvrdom otkazivanja Vaše narudžbe. Također, poslat ćemo Vam obavijest o otkazivanju narudžbe putem e-pošte.


Proces povrat novca bit će pokrenut odmah. Međutim, želimo vas obavijestiti da, ovisno o načinu plaćanja, obrada povrata može potrajati do 14 radnih dana. Cijenimo vaše strpljenje i razumijevanje.

 

Imajte na umu:

 

Opcija otkazivanja narudžbe na Vašem "Moj zooplus" korisničkom računu ovisit će o tome do koje faze je došla Vaša narudžba i koji ste način plaćanja odabrali.

 

Ako opcija „Otkazivanje narudžbe” nije dostupna, kontaktirajte našu korisničku službu kako biste zatražili otkazivanje narudžbe. Nažalost, ne možemo jamčiti da će otkazivanje Vaše narudžbe biti moguće.

 

Ako ne možemo otkazati narudžbu i ona Vam je poslana, imate mogućnost odbiti prihvaćanje paketa. Dostavna služba će nam u tom slučaju vratiti paket(e).

 

Ako je Vaša narudžba već isporučena, neželjeni artikl možete vratiti u roku od 14 dana od primitka. Za dodatne pojedinosti pogledajte našu Politiku povrata.